3.12.2008

约我去迪士尼......


周末再下了50厘米大雪﹐我們花了三天時間﹐逐段逐段將門前積雪鏟清。據報導是年降雪量是近百年之次﹐上一次最高降雪量為1971年冬季﹐全年降雪約444厘米。是年降雪量不過相差三﹑四十厘米而已。要不是俗務纏身﹐真想跑到佛羅列達州享受一下溫暖的陽光。去過佛州多次﹐去得最多的是位於Orlando的迪士尼世界(去了三次)。等待姨甥女長大一點﹐想我們還是會再去一次。



Magic Kingdom 是比較夢幻式的國度﹐有睡公主的城堡﹑蒸氣火車﹑白雪公主歷險車和世界真細小小小船河(主題曲不停播放﹗)﹐也有唱歌跳舞的Lumberjack bears。這個場館比較適合十歲而下的小孩子及童心未泯的大人。

Epcot Center有國際場館﹐覺得這些世界縮影有醜化世界景點之嫌。例如一個假山配以流水便說它是加拿大的尼雅加拉大瀑布。不過Epcot Center晚上的煙火極是好看。每次我們乘坐大圓球內的未來世界ride﹐都會趁機在燈光幽暗的冷氣房裡睡一覺養養神。



去年十一月著名攝影家Annie Leibovitz 請了不少紅星製作了一系列迪士尼照片﹐令很多經典人物添上新姿。

Scarlett Johansson leaves her glass slipper behind just before midnight...


Beyonce in Wonderland, with Lyle Lovett as the March Hare and Oliver Platt as the Mad Hatter.



David Beckham battles dragon and flames to save the Sleeping Beauty.


Jessica Biel, as Poccahontas, painting with all the colours of the wind.

Gisele Bundchen as Wendy, Tina Fey as Tinkerbell, and Mikhail Baryshnikov as Peter Pan.


J. Lo and her hubby Marc Anthony as Jasmine and Aladdin.




Whoopi Goldberg, as Genie, tagging along the magic carpet ride.




Roger Federer, as King Arthur, pulling Excalibur from the anvil.




Julia Andrews as the Blue Fairy, with Abigail Breslin as Fira.




Rachel Weisz, the fairest one of all, as Snow White.

8 comments:

光.軍 said...

夜景好靚.靚到好似走咗入去卡通世界咁。

naruto said...

真係靚過香港好多;
D紅星相最靚係Scarlett,真係好童話

Fun said...

to vince,
i miss orlando disney soooooooooo much le~ 要聽聽“他約我去迪迪尼”一解相思之苦先~

naruto,
比起orlando, 香港迪迪尼真係把鬼架~ 都唔知起黎做咩~~

best actor said...

光 軍

Orlando o既夜景係幾靚o既﹐而且佢地亦有預備到大人的需要﹐唔係只得米奇老鼠﹐有Pleasure Island夜蒲o既地方﹐玩落係幾好玩o架。

Naruto

依o的係兩三年前拍落o既相﹐以前頭頭去果幾次拍得仲多﹐有o的濫拍失禁。聽過香港場地好多o野﹐如果返香港玩﹐都唔知應唔應該去好。我都覺得Scarlett影得夠公主。Biel 個甫士好似街邊走鬼。

Fun

你去Orlandoo既DW有無去埋Blizzard Beach 或 Typhoon Lagoon兩個水上樂園﹖幾好玩o架。我最後去果一年Animal Kingdom開埋﹐不過o的所謂非洲野生動物就有o的懶。我玩大水泡漂流o既時候比大浪打到正一正﹐濕晒身底記都不能倖免。

題外語﹐以前以為Miami好亂﹐去過之後覺得好靚﹐猶其係o的人﹐一到入夜都好dressed
up好鬼chic﹐搞到我地兩個T-shirt短褲sandals好似無幾耐之前從古巴游水o黎o甘。

Fun said...

無去過Blizzard Beach 或 Typhoon Lagoon喎,我o個個年代(90初)有未架?講開濕身,我去universal studio玩jurassic park,最尾沖落水個下都真係左邊身(連底)都濕埋,跟住"up"住除食飯好辛苦架~

maimi直情靚啦,話時話,我想去key west好耐架啦~

best actor said...

我都去過Universal Studio﹐我o地玩o左兩次ET﹐夠晒底。濕o左身食飯係好鬼唔自然。

開車去Key West果段路幾得意o架﹐同電影真實謊言及MI﹕3裡面一模一樣。不過個clientele比我想像中年紀大o左o的同店鋪分散o左o的﹐不過坐cruise係度落站比較理想。都係麻省o既Provincetown 好玩一o的﹐佢地o既沙灘無得彈﹐clientele亦咩o野age group都有﹐幾時去話聲俾我知﹗:o)

Fun said...

我諗我地都會去US,不過最近舊患復發,唔係好方便坐個d劇烈既ride~

provincetown都當然想去啦,朝下聖嘛.. 好想去一轉美加,係好想呀~

best actor said...

就過o黎呢邊避暑啦﹐加拿大點熱都唔似亞洲咁難頂﹐仲可以去其他US地方玩玩。
你地快o的o黎啦o番﹗﹗

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails